02 heinäkuuta 2014

Kesäkuun suosikit & herkkulakko-update

Herkkulakko on sujunut ihan hyvin. Viikonloppuna sallin itselleni vähän herkuttelua, etten tule ihan hulluksi. Olen päättänyt, että tämä ei ole ihan täysi lakko, vaan saan syödä kohtuudella jotain hyvää, mutta vain viikonloppuisin. Herkku"lakossa" olen 29.7.2014 asti. :)


Samaan postaukseen ujutan vielä kesäkuun suosikkijutut ja asiat, mitkä ilostuttivat (ja ärsyttivät), olkaa hyvät:


Kesäkuun suosikit:

Shampoo: No Nothingin tuuheuttava shampoo, hiukset tykkää.

Pois huuhdottava hoitoaine: Saman sarjan hoitoaine :)

Hiuksiin jätettävä hoitoaine: Crestol Color Gloss Creme Moisturiser

Ripsiväri: Lumenen Triple Shock Volume Mascara (hirmu pitkä nimi :o)

Suihkugeeli: Lumenen Rauhoittava suihkugeeli, tuoksuu mustikalta.

Huulikiilto: Oriflamen Perfect me pink

Housut: Ensimmäiset farkkuni, joita olen käyttänyt paljon. Tai ensimmäiset farkut joista oikeasti olen tykännyt, ennen niitä en suostunut pitämään farkkuja. Ihme kyllä sopivat vielä päälle.

Pusero:Yksi musta puseroni, jossa on nappeja ja puolipitkät hihat. Se on rento, mutta tyylikäs. Sopii mainioisti edellämainittujen farkkujen kanssa.

Päivä: En muista mikä päivä se oli, mutta olin silloin yhden ihanan kaverini kanssa, se oli kiva päivä. ♥


Asioita, jotka ilostuttivat:

Huomasin, että hiukseni ovat huomattavasti paksumman (ja terveemmän) näköiset ja tuntuiset. Kun veriarvot on kunnossa, se näkyy. Jos ravintoaineita uupuu, iho, hiukset ja kynnet kyllä näyttävät sen mukaisilta.

Olen opetellut ruoanlaittoa äitini opastuksella. Olen salaattivastaava ja teenkin salaatit alusta loppuun itse ja onhan sitä kiva syödä itsetehtyä salaattia. :)

Kun pääsin uimaan muutaman kerran helteellä. Silloin kun oli vielä lämmintä.


Asioita, jotka turhauttivat:

Jatkuva sade ja kolea sää. Lämpimiä säitä odotellessa..

Kaveripula, kaikki ovat jossain reissussa jne.

Kukkiva naama :( se ärsyttää aina, kun naama alkaa kukkimaan.






Asu, joka on rento, mutta mielestäni tyylikäs.
Haaveilen siitä, että saisin pitää kevyitä hellemekkoja, t-paitoja ja shortseja.













3 kommenttia:

♥ Thanks for the comment! ♥