12 tammikuuta 2014

Shoppailua ja kipeenä

Moikka! Pakko sanoa heti näin alkuun, että toi otsikko on oikea otsikkotaiteen helmi. ^_^

Oon ollu eilen ja tänään kuumeessa. :( Eilen illalla oli vähän kuumetta, mutta tänään oli jotain 38.7 astetta. Ei ollu mikään kiva olo. Aamulla ajattelin, että hyvää, tai ei niin hyvää huomenta. xd 
Tää päivä onkin kulunut löhöten sohvalla, katsoen tv:tä, juoden kuumaa mustaherukkamehua ja lepäillen. Toivon vaan, että paranen pian.

Mutta ei siitä sen enempää. Olisin tehnyt postauksen liittyen mun meikkeihin, mutta muutamaa päivää aikaisemmin otetut kuvat oli jostain mystisestä syystä kadonneet kännykästä. :P

Kävin eilen päivällä äidin kanssa Matkuksella. Olisin halunnut tuhlata mun Seppälän lahjakorttia, mutta ei sieltä löytyny mitään kivaa. Käytiin myös H&M:llä, KappAhlissa ja missäs muissa me nyt käytiinkään. Niin, Expressionissa tuli käytyä. Se on jokaisen koruista tykkäävän unelma. Sieltä ostin kahdet korvakorut. Nuotit ja pienet pöllöt. Awws, ne pöllöt on aika söpöt. <3

Mä sain jäätelön SpiceIce:stä. Otin Pienen Fantasian. Mansikkajäätelöä, vanilja-suklaa softista ja Domino-paloja. Namm... :D

Sori kun ei ole kuvia tässä postauksessa.

Psssst! Muistathan kommentoida? ;))

Ne uudet korvakorut ^_^

Minä ennen Matkukselle lähtöä :)




3 kommenttia:

♥ Thanks for the comment! ♥