28 tammikuuta 2014

Tummaa lakkaa varpaankynsissä ♥

Moikka! Lakkasin tänään kynteni, vihdoin. Olin pyöritellyt ajatusta mielessäni useamman päivän, mutta en vaivautunut lakkaamaan. No tänään sitten lakkasin. Lakkasin varpaankynnet IsaDoran 744 Ancient Ruby:lla. Hyvä koostumus ja kuivuu kiitettävän äkkiä. Arvelin aluksi, että IsaDoran leveä suti ei olisi hyvä varpaiden lakkaukseen, mutta yllätyin siitä, että se toimikin ihan hyvin. En ainakaan kovin pahasti sotkenut. Sen verran kuin normaalistikin. :)

Väri on jonkin verran tummempi ja huomattavasti ruskeampi kuin pullossa. Pullossa näyttää lähes luumuiselta ja voisi luulla, että lopputuloksessa on huomattavasti punaista, koska punainen shimmeri. Ei sitä ollutkaan niin paljon. Näyttää jopa melkein mustalta, mutta on oikeasti tummanruskea punaisella shimmerillä. Luulisin. :)

Kun olin laittanut lakkaa vain muutamaan kynteen, kävi mielessä ajatus:
"Voi ei, tää on ihan liian tumma! Eikun vaan sähläämään poistoaineen kanssa."

Mutta ei se ollut paha, kun olin laittanut kaikkiin. Kaiken kaikkiaan ihan kiva ja mielenkiintoinen väri, vaikkei ehkä omin minun makuuni. On kuitenkin kiva saada laajennusta tuohon värimaailmaan, ettei ole pelkkiä violetteja ja vaaleanpunaisia. (oon jotenkin hurahtanut violettiin ♥)

Nyt kuitenkin kuvia kynsistäni:


Salamalla näyttää sinisenvioletilta ^_^


Eikö olekin ihanat? ♥


Toinen kuva salamalla (miks ne ei tässä näytä sinisiltä?)


Kuva itse lakasta 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

♥ Thanks for the comment! ♥